Lemondási feltételek

5. A szolgáltatás lemondása és költsége

5.1. Szállás

Megrendelő díjmentesen mondhatja le a szolgáltatást:

-Egyéni megrendelés esetén: az érkezés előtti 3. napig
-Csoportos megrendelés esetén főszezonban az érkezés előtti 14. napig, elő- és utószezonban az érkezés előtti 7. napig.
Az írásos lemondásnak a megjelölt időpontig a Szolgáltatóhoz meg kell érkeznie.

Ha a vendég a jelzett napon nem érkezik meg és lemondás nem történt, úgy a Szolgáltató azt másnap közölni tartozik az Utazási Irodával és a szobát - ha az Megrendelő másként nem intézkedik - a megrendelés hátralévő időtartamára kiadhatja.

Lemondási díj:

-Egyéni és csoportos foglalás esetén:
Minden egyéni szobafoglalás kötbérmentesen lemondható az érkezést megelőző 3. napig.

Az érkezeést megelőző 3. napon belül történő lemondás vagy a Vendég lemondás nélküli meg nem érkezése (no show) esetében szállodánk a befizetett előleget kötbérként kezeli, illetve bankkártya garancia esetében az előleg összegével (a foglalás értékének 30%-a) a bankkártyát megterheli.

Csoportos foglalás esetén, lemondási határidőn belül történt lemondáskor a szálloda 10%-os létszámcsökkenést tud kötbérmentesen elfogadni (amennyiben a csoport megérkezik). Az egész csoport/szolgáltatás lemondása esetén az Utazási Iroda a 10%-os tolerancia érvényesítésére nem tarthat igényt.